Vrátenie a reklamácia
Nevyhovuje vám doručený tovar? Chcete ho vymeniť či reklamovať? Stačí vyplniť tento formulár a nepoužité produkty zaslať späť na našu adresu. Ideálne v originálnom obale, ale nie je to nevyhnutnosťou. Zo zákona máte možnosť vrátiť prijatý tovar do 14 dní bez udania dôvodu.
Ako na vrátenie tovaru?
- Tovar, ktorý vraciate musí byť nepoužitý a pokiaľ možno, v originálnom obale
- Zabaľte tovar, ideálne späť do originálneho obalu.
- Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho k tovaru (formulár je možné vytlačiť na stránkach alebo si ho môžete opísať vlastnou rukou).
- Zašlite na túto adresu. Nezasielajte však na dobierku, inak tovar nebudeme môcť prijať.
YNOT sklad, Adventer & fishing, sro,
Vrátenie tovaru
Milčice 104
289 11 Milčica
5. Akonáhle zásielku prijmeme, odošleme vám potvrdzovací e-mail. Do 14 dní od prijatia vám vrátime peniaze na účet.
Poznámka: Odstúpenie od zmluvy nie je možné, ak je tovar upravený podľa priania zákazníka (napríklad ak si objednáte výšivku s menom).
Reklamácia
Ak objavíte závady na produkte, môžete ho reklamovať v súlade s reklamačnými lehotami určenými zákonom viď. Reklamačný poriadok
Ako na reklamáciu?
- Uistite sa, že reklamovaný tovar je čistý a hygienicky nezávadný.
- Zabaľte tovar, ideálne späť do originálneho obalu.
- Vyplňte reklamačný formulár a priložte ho k tovaru (formulár je možné vytlačiť na stránkach alebo si ho môžete opísať vlastnou rukou).
- Zašlite na túto adresu. Nezasielajte však na dobierku, inak tovar nebudeme môcť prijať.
5. Akonáhle zásielku prijmeme, odošleme vám e-mail s rozhodnutím o reklamácii. Najneskôr do 30 dní bude reklamácia vybavená.
Oddelenie vrátenia tovaru a reklamácie môžete tiež kontaktovať na adrese: service@adventerfishing.com.
Súbory na stiahnutie :