Vrátenie a reklamácia

Nevyhovuje vám doručený tovar? Chcete ho vymeniť či reklamovať? Stačí vyplniť tento formulár a nepoužité produkty zaslať späť na našu adresu. Ideálne v originálnom obale, ale nie je to nevyhnutnosťou. Zo zákona máte možnosť vrátiť prijatý tovar do 14 dní bez udania dôvodu. 

Ako na vrátenie tovaru?

  1. Tovar, ktorý vraciate musí byť nepoužitý a pokiaľ možno, v originálnom obale
  2. Zabaľte tovar, ideálne späť do originálneho obalu.
  3. Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho k tovaru (formulár je možné vytlačiť na stránkach alebo si ho môžete opísať vlastnou rukou).
  4. Zašlite na túto adresu. Nezasielajte však na dobierku, inak tovar nebudeme môcť prijať.

YNOT sklad, Adventer & fishing, sro, 
Vrátenie tovaru

Milčice 104
289 11  Milčica

      5. Akonáhle zásielku prijmeme, odošleme vám potvrdzovací e-mail. Do 14 dní od prijatia vám vrátime peniaze na účet.

Poznámka: Odstúpenie od zmluvy nie je možné, ak je tovar upravený podľa priania zákazníka (napríklad ak si objednáte výšivku s menom).

Reklamácia

Ak objavíte závady na produkte, môžete ho reklamovať v súlade s reklamačnými lehotami určenými zákonom  viď. Reklamačný poriadok

Ako na reklamáciu?

  1. Uistite sa, že reklamovaný tovar je čistý a hygienicky nezávadný.
  2. Zabaľte tovar, ideálne späť do originálneho obalu.
  3. Vyplňte reklamačný formulár a priložte ho k tovaru (formulár je možné vytlačiť na stránkach alebo si ho môžete opísať vlastnou rukou).
  4. Zašlite na túto adresu. Nezasielajte však na dobierku, inak tovar nebudeme môcť prijať.
YNOT sklad, Adventer & fishing, sro, 
Reklamácia
Milčice 104
289 11  Milčica
 

      5. Akonáhle zásielku prijmeme, odošleme vám e-mail s rozhodnutím o reklamácii. Najneskôr do 30 dní bude reklamácia vybavená. 

Oddelenie vrátenia tovaru a reklamácie môžete tiež kontaktovať na adrese: service@adventerfishing.com

Súbory na stiahnutie :

Reklamačná rad_SK

Formular vratka_reklamace_SK